Alacak Yönetimi/ Tahsilat Yönetimi

SAP Collection Management ile Kolay Tahsilat Takibi

Sap Collection Management, SAP’nin Tahsilat Yönetimi süreçlerine dair çözümüdür. İşletmelerin Tahsilat süreçlerinin etkin bir şekilde yönetimini sağlayarak, zamanında tahsilatlarınızı arttırır. Tahsilat departmanlarına sahip işletmelerin, tahsilatlarında yönetim hiyerarşisini yaratarak, sürecin takibini kolaylaştırır. Alacakların takibi için yönetici ve uzman düzeyinde roller yaratır.

Uzmanlarınız İçin

Alacaklılarınız ile tüm resmi yazışmalarınızı tek bir ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Müşteri iletişimini doğrudan otomatik mailler ile sağlayabilirsiniz. Tahsilat yönetimi faturalarınızı, geçmiş ödemelerinizi, ödeme sözlerini, anlaşmazlık durumlarınızı, müşteri iletişim bilgilerini belgeleme, ihtar prosedürü ve ihtar yineleme süreçlerini yönetebilirsiniz. Müşteri ve faturalarınız özelinde bu işlemleri takip edebilmek gereksiz tekrarların önüne geçecektir.

Yöneticileriniz İçin

Tahsilat yöneticileriniz sorumlu olduğu tüm tahsilat gruplarının iş listesi istatistiklerini görüntüleyebilir. Toplam tahsilat iş listesi madde sayısını, açık iş listesi madde sayısını, irtibat kişisine ulaşılan tamamlanmış iş listesi madde ve tamamlanmamış iş listesi öğeleri sayısını rahatlıkla görebilirsiniz. Tahsilat yönetimi için aşağıda mevcut kritik tüm süreçleri yöneticileriniz için rahatlıkla yönetilebilirsiniz.

  • Tahsilat stratejilerini tanımlanması
  • Müşteri başına ayrıntılı bilgi
  • Tahsilat süreçlerini denetleme
  • Tahsilat stratejisine göre değerleme
  • Geçmiş Tahsilat faaliyetleri
  • Müşterinin alacak yaşlandırması
  • Kredi Yönetimi verileri

SAP Collection Management Ne Sağlar?

SAP Tahsilat Yönetimi alacakların tahsil edilebilmesi için müşterilerimizi seçmeye ve öncelik belirlemeye izin veren tahsilat stratejileri sunar. Tahsilat stratejileri, tahsilat uzmanları için günlük çalışma detaylarının modül aracılığıyla otomatik listelerin oluşturulmasını sağlar. Günlük tahsilat listeleri, müşterilerin tahsilat stratejisine göre değerlendirilmesini, tanımlanmasını, sınıflandırılmasını ve önceliklendirmeyi sağlar. Günlük çalışma listeleriyle kullanıcı verimliliğini arttırır. Tüm yazışma, ihtar süreçlerinizi dokümanları ile birlikte dijital ortamda müşteri bazında takip etmenizi sağlar.

Faydaları:

  • Müşteri ödeme davranışlarının analizleri, ihtar prosedürleri, kredi yönetimlerini, alacak yaşlandırma raporlarının otomatik oluşmasını sağlar.
  • Tahsilat oranlarınızda büyük ölçüde iyileşme sağlar.
  • Tahsilatlarınızı kolaylaştırarak, işletme maliyetlerinizi azaltır. Satış kanalı kırılımı mevcut
  • Ödenmemiş günlük satış rakamlarınızı azaltır.
  • Tahsil edilemeyen alacaklar sebebiyle oluşan borç giderlerinizde iyileşme sağlar.

“Değişimin Gücünden İlham Alıyoruz”

Prodea olarak, iş dünyasının ihtiyaçlarının devamlı olarak değiştiğini biliyor ve değişimin bir fırsat olduğuna inanan firmalara hizmet götürüyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözümleri geliştirip kabul görmüş standartlara kalibre ediyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik tüm SAP modüllerindeki uzman danışmanlarımız ile birlikte uçtan uca SAP çözümleri sunmaktayız.