CRM ve Müşteri Deneyimi

SAP C/4HANA: 4. Nesil Müşteri Yönetimi

Deneyim çağında yaşıyoruz. Günümüzde müşteriler sadece aldıkları ürün ve hizmetin kalitesine değil, yaşadıkları deneyime de önem veriyorlar. Kişiselleştirilmiş çok kanallı iletişim, kolay kullanabilen arayüzler, hızlı ve etkili servis beklemenin yanında verilerinin güvende olduğunu bilmek ve markalara güvenmek istiyorlar.

SAP’nin dördüncü nesil müşteri yönetimi çözümü, SAP C/4HANA, şirketlerin müşteri deneyimini uçtan uca yönetmelerini sağlamak için 5 farklı bulut çözümle karşımıza çıkıyor.

Potansiyel müşteri süreçlerinden sipariş yönetimine kadar (Lead to Cash) tüm süreci hızlı ve kolay bir şekilde SAP C/4HANA ile yönetin!

Benzersiz
Müşteri Deneyimi

  • Dinamik müşteri profilleme ve kişiselleştirilmiş deneyimler
  • Yapay zeka ile müşteri davranışlarını daha derin analiz etme olanağı
  • Veri odaklı planlama ve gerçek zamanlı bütçe kontrolü
  • Kampanyalarınız için en doğru hedef kitleyi belirleme imkanı
  • SAP Analytics Cloud entegrasyonuyla gerçek zamanlı iş zekası ve öngörüler kazanma fırsatı

COMMERCE CLOUD

  • Uçtan uca e-ticaret çözümü; ürün içerikleri, sepet işlemleri, promosyonlar, sipariş yönetimi, iade süreçleriB2B, B2C, B2B2C
  • Gerçek zamanlı segmentler ve kişiselleştirilmiş teklifler
  • Akıllı re-marketing ile sepet terk etmeyi önleme
  • Kolay yönetilebilen ürün içerikleri
  • Kişiselleştirilmiş e-ticaret deneyimi

CUSTOMER DATA CLOUD

  • ‘Single sign on’ ile omnichannel ticaret desteği
  • Birleştirilmiş verilerle tek müşteri görünümü
  • B2B network optimizasyonu
  • Müşterileriniz ve partnerlerle daha güvenli ilişkiler
  • KVKK, GDPR gibi süreçlere uyumluluk

SALES CLOUD

  • Satış / forecast optimizasyonu – daha hızlı ve çok satış
  • Satış ekipleri için tüm bilgiler tek ekranda
  • Müşterilerin değişen ihtiyaçlarına göre gerçek zamanlı aksiyonlar
  • Kota ve bölge planlama
  • Konfigüre edebilme, fiyatlama ve teklif verme (CPQ) olanağı

Blog

SAP Standart CDS Views Kullanımı

SAP Standart CDS ViewsSAP’nin Veri Tanımlama Dili (Core Data Services- CDS) kullanarak oluşturduğu önceden tanımlanmış veri...

Devamını Oku

SAP EPPM Çözümü ile Tüm Proje Süreçlerinizi Kolaylıkla Yönetebilirsiniz!

SAP Kurumsal Portföy ve Proje Yönetimi (SAP EPPM), şirket genelinde yürütülen tüm projelerinin planlanması, önceliklendirilmesi ve analiz...

Devamını Oku

E-İrsaliye: Daha Az Risk Daha Verimli Zaman

Prodea, e-irsaliye süreçlerinin devreye alınması için, özel entegratör ile SAP arasında entegrasyon sağlıyor. Böylelikle şirketler için...

Devamını Oku

“Değişimin Gücünden İlham Alıyoruz”

Prodea olarak, iş dünyasının ihtiyaçlarının devamlı olarak değiştiğini biliyor ve değişimin bir fırsat olduğuna inanan firmalara hizmet götürüyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözümleri geliştirip kabul görmüş standartlara kalibre ediyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik tüm SAP modüllerindeki uzman danışmanlarımız ile birlikte uçtan uca SAP çözümleri sunmaktayız.