Deneyim çağında yaşıyoruz. Günümüzde müşteriler sadece aldıkları ürün ve hizmetin kalitesine değil, yaşadıkları deneyime de önem veriyorlar. Kişiselleştirilmiş çok kanallı iletişim, kolay kullanabilen arayüzler, hızlı ve etkili servis beklemenin yanında verilerinin güvende olduğunu bilmek ve markalara güvenmek istiyorlar.
SAP’nin dördüncü nesil müşteri yönetimi çözümü, SAP C/4HANA, şirketlerin müşteri deneyimini uçtan uca yönetmelerini sağlamak için 5 farklı bulut çözümle karşımıza çıkıyor.
Potansiyel müşteri süreçlerinden sipariş yönetimine kadar (Lead to Cash) tüm süreci hızlı ve kolay bir şekilde SAP C/4HANA ile yönetin!
SAP Standart CDS ViewsSAP’nin Veri Tanımlama Dili (Core Data Services- CDS) kullanarak oluşturduğu önceden tanımlanmış veri...
Devamını OkuSAP Kurumsal Portföy ve Proje Yönetimi (SAP EPPM), şirket genelinde yürütülen tüm projelerinin planlanması, önceliklendirilmesi ve analiz...
Devamını OkuProdea, e-irsaliye süreçlerinin devreye alınması için, özel entegratör ile SAP arasında entegrasyon sağlıyor. Böylelikle şirketler için...
Devamını OkuSAP Standart CDS ViewsSAP’nin Veri Tanımlama Dili (Core Data Services- CDS) kullanarak oluşturduğu önceden tanımlanmış veri...
SAP Kurumsal Portföy ve Proje Yönetimi (SAP EPPM), şirket genelinde yürütülen tüm projelerinin planlanması, önceliklendirilmesi ve analiz...
Prodea, e-irsaliye süreçlerinin devreye alınması için, özel entegratör ile SAP arasında entegrasyon sağlıyor. Böylelikle şirketler için...
Günümüzde stok maliyetlerini minimize etmek ve yok satmayı önlemek, firmaların stok planlama ekipleri için en önemli konulardan biridir....
Prodea olarak, iş dünyasının ihtiyaçlarının devamlı olarak değiştiğini biliyor ve değişimin bir fırsat olduğuna inanan firmalara hizmet götürüyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözümleri geliştirip kabul görmüş standartlara kalibre ediyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik tüm SAP modüllerindeki uzman danışmanlarımız ile birlikte uçtan uca SAP çözümleri sunmaktayız.